lørdag 11. september 2010

Jobb og kos

Denne helga er en jobbhelg.. tidligvakt lørdag, senvakt søndag..

Det gav mulighet til litt lørdagskos utpå kvelden. Og kos betyr ofte god mat, nam nam.. :-)
På fredag fikk jeg tak i et deilig, større stykke med ytrefilet av okse. Og da fikk jeg innmari lyst på biffrullader!

Som tenkt, så gjort. Delte kjøttet nesten i to på langs, så det ble et stort rektangel.. Banket kjøttet, og la baconstimler på, før jeg rullet det sammen. "Festet" med grillspyd, og skar opp til passelige biffer. Rullet sidene i peppermix.

Medium stekt og servert med hjemmelagede urtefløtepoteter, smørstekt maiskolbe og grønnsaker (paprika, løk og gulrot) stekt i chilismør.. SNADDER! :-D

Nå er jeg mett og god, og har fått tilfredsstilt smaksløkene for denne helga. Klar for en goood natts søvn.

Refleksjonsnotatet til IKT-oppgaven, lurer du på? Jaada, jeg skal gjøre det. På mandag ;-)

HA EN GOOD HELG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar